Aktualności
Nowe logo Grupy Ajinomoto

W październiku 2017 roku wprowadzone zostało międzynarodowe logo Grupy Ajinomoto do użytku na całym świecie, którego celem jest globalne wzmacnianie korporacyjnej marki poprzez wdrażanie biznesowych aktywności firmy w duchu Ajinomoto Shared Value, który oznacza generowanie ekonomicznego wzrostu Ajinomoto Group poprzez budowanie wartości wraz z lokalnymi społecznościami.


Nowy przyjazny wizerunek logo ukrywa w sobie znaczenie filozofii firmy. „Ajinomoto” oznacza dosłownie po japońsku „esencja umami”, które ewoluowało z bezpośredniego tłumaczenia w hasło „esencja smaku”. Łączące się symbol nieskończoności i litera „A” obrazują trzy ambicje Ajinomoto: bycie, dosłownie, źródłem smakowitości; prowadzenie badań na aminokwasach oraz dbałość o zrównoważony rozwój. Linia łącząca „A” i „j” przedstawia osobę, która scala utożsamioną w „j” obietnicę nieskończonej smakowitości i radości z gotowania („Joy in the cooking ”) oraz łączenia się ze sobą („Joined together”) z ambicjami i obietnicami składanymi ludziom z całego świata przez Ajinomoto.

 

Infografika o nowym logo Grupy Ajinomoto.

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.